dinsdag 18 maart 2014

Maybelline New York Lipstick ~ 'Feel Pink'



Dit keer review ik voor jullie een lipstick van Maybelline New York. Deze lipstick had ik al ongeveer een week in mijn stash liggen , zonder hem echt te gebruiken. Het lijk me dus wel leuk om hier toch nog een review over te schrijven. Ben je benieuwd wat ik van deze lipstick vind? Lees dan verder.


Deze lipstick komt uit de color sensational lijn. De lipsticks in deze lijn hebben een donker roze/fuchsia met zilveren huls. Zelf vind ik de verpakking en heel mooi en 'luxe' uit zien.


De lipstick genaamd: 'Feel Pink' is een oud roze , zachte kleur. Persoonlijk vind ik dat een perfecte kleur voor bijvoorbeeld naar school , omdat het een kleur is die niet heel erg opvalt. Het is een creamy lipstick en brengt daardoor heel fijn aan. 
Hier zijn de swatches:


De eerste foto is gemaakt in daglicht en de tweede foto met flits. De lipstick is heel goed gepigmenteerd , maar op je lippen word hij wel wat minder fel, wat ik juist mooier vind. Zo is de lipstick geschikt voor iedere dag.


'Feel pink' blijft lang zitten , maar is niet 'waterproof' , hij geeft bijvoorbeeld af op je glas als je wat gedronken hebt. Deze lipstick is te koop bij alle drogisterijen met een Maybelline New York filiaal. Als ik het goed heb kost deze lipstick €11,99. Meestal geef ik niet zoveel geld uit aan een lipstick, maar bij deze vind het zeker waard.

Wat vinden jullie van deze lipstick?
Kiss,
Pascale




1 opmerking: