maandag 3 maart 2014

Catrice - Gradation Blush


Vandaag laat ik een jullie een blush zien van een nieuwe limited edition van Catrice, Dat is namelijk de Gradation Blush. Het is een hele mooie blush met een kleurovergang patroon erin. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!




Ik vind de kleur van de blush erg mooi, en de verpakking ziet er goed uit. 
De naam van de blush is Waterloo Sunrise. De kleur loopt over van dieproze naar zachtroze.


Zonder flits
Met flits

Hij is heel goed gepigmenteerd. en fijn om aan te brengen. 




Ik vind het een mooie roze glans, Je kan hem heel heftig aan brengen maar ook heel subtiel.
Ik ben zeer positief over deze blush! Hij is tijdelijk te koop bij de meeste Kruidvat & Trekpleister filialen voor 3,99.

xoxo, Britta



Geen opmerkingen:

Een reactie posten