maandag 10 maart 2014

Miss Sporty - Studio Lash IncrediBALL

Vandaag review ik een mascara van het budget merk Miss Sporty voor jullie. Ik hoorde al wat goede dingen over deze mascara en wou hem zelf graag ook uitproberen.
Ik moet je zeggen dat ik er best wel enthousiast over ben. Wil je er meer over lezen? Kijk dan snel verder!





Deze mascara heet incrediBALL met nadruk op de BALL, omdat er op het puntje van de mascara een bolletje zit. Je zou denken dat dat vrij onhandig is. Maar na een tijdje is het juist heel fijn! Je moet er gewoon even aan wennen.


Het balletje hoort er voor te zorgen dat je goed bij je kleinste, binnenste en buitenste wimpers kan komen. Waarmee je bij een normale mascara niet zo goed bij kan.




Zoals je ziet geeft deze mascara mijn wimpers echt wel volume. Verder heb ik geen winperkruller gebruikt maar die heb ik ook niet meer nodig! Voor deze prijs vind ik deze mascara echt een aanrader!
Dus opzoek naar een goede budget mascara? Hij is te koop bij verschillende Etos en DA filialen voor 3,99.

xoxo, Britta










Geen opmerkingen:

Een reactie posten