maandag 17 maart 2014

TMI Tag!

Hallo meiden!
Vandaag heb ik de welbekende tag voor jullie: namelijk de to much information tag. Deze tag houdt in dat ik eigenlijk teveel informatie over mezelf geef. Het zijn veel vragen dus laten we maar snel beginnen!
Heart it ♥ VI



1. Wat draag je?
Een skaterskirt van de H&M en een crop top van The Sting.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee niet echt.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1.76

5. Hoeveel weeg je?
euhh.. Dat zeg ik liever niet. Het is niet dat ik me er voor schaam maar dat vind ik gewoon echt teveel informatie!
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen idee.

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Ik heb alleen oorbellen.

8. OTP?
Ik heb nog steeds geen idee wat dat is? Iets met dat je 2 mensen shipt?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Heb ik niet.

10. Wat is je favoriete serie?
Glee, Akward en Catfish.

Inspirational tattoo | via Facebook

11. Wat is je favoriete band?
Tja als je One Direction een band noemt?

12. Wat mis je?
De zomer!

13. Wat is je favoriete liedje?
Rather be van Clean bandit & Jess Glynne.

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 14 jaar oud.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Lief en betrouwbaar! Ik wil ook gewoon lol met hem kunnen hebben.

17. Wat is je favoriete quote?
Being yourself is the prettiest thing a person can be.

18. Wat is je favoriete acteur?
Puck uit Glee.

19. Wat is je favoriete kleur?
Bordeaux & Mintgroen.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Allebei, ligt eraan in wat voor bui ik ben.

Jack

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Me kamer of hardlopen over het strand.

22. Hoe lang douche je?
10 tot 15 minuutjes.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
euhh... me wekker gaat 20 over 7 en ik ga 8 uur de deur uit.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee?

25. Wat is een turn-on?
Een schattige lach en ik heb geen idee.

26. Wat vind je een afknapper?
Jongens die 'cool' doen/zijn.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Omdat ik al heel lang heel veel youtubers volg en ik filmen en fotograferen altijd al leuk heb gevonden!

28. Heb je angsten?
Ja, De dood is een hele grote angst.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Dat is te lang geleden!

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vorige week?

Did you know?

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Die is er niet xd

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Pokerface, Dat moest voor school...

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Flikken Maastricht.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vader.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Vrienden.

36. Wat is je favoriete eten?
Lasagne & Donuts

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Newyork en California.

38. De laatste plaats waar je was?
Achter de computer in mijn huis.

39. Heb je een crush?
Nopp.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Ongeveer 5 maanden terug

*

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen idee!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Aardbei of bessen smaken!

43. Welke instrumenten speel je?
Ik speel geen instrumenten..

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn aztec driehoek ring. Die nu kapot is.:(

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Ik heb hardgelopen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Rather be.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren middag met mijn lieve vriendinnetjes! 

50. Wie geef je de tag door?

xoxo, Britta



Geen opmerkingen:

Een reactie posten