maandag 10 maart 2014

Hot or Not: Lita's


Velen van jullie kennen ze waarschijnlijk wel , deze ongelooflijk mooie ,maar ook uitdagende schoenen genaamd: Lita's. Ik heb deze schoenen al op meerde blogs en in winkels voorbij zien komen. Al een paar maanden geleden kwam ik deze schoenen ook tegen op de blog van Jiami: www.lifesplash.nl. Ik vond ze meteen al super mooi. Wil je weten wat ik er verder van vind? Lees dan verder.




Lita's zijn schoenen met veters , een verhoging bij de tenen en een hoge , dikke houten hak. Je heb ze van fluweel , van leer en in allerlei verschillende kleuren. Hier zijn een paar voorbeelden :










Sommigen van jullie vinden zulke schoenen waarschijnlijk helemaal niks, maar ik vind ze wel wat hebben. Ik vind zelf zwarte , licht bruine of iets anders simpels het mooist. Die met glitters hierboven, vind ik dan ook nog wel leuk, voor een feestje bijvoorbeeld. Zelf zou ik deze schoenen nu nog niet kopen, want ze zijn voor mij nog iets te hoog en ze zijn behoorlijk duur. Een paar echte Lita's kosten al snel rond de €180,- euro.
In ieder geval: Ik vind ze Hot! 

Vinden jullie deze schoenen Hot or not?

Kiss,
Pascale




Geen opmerkingen:

Een reactie posten