dinsdag 29 april 2014

Another Blogging Tag


Hee allemaal,
Dit keer heb ik weer eens een tag voor jullie. Ik heb deze tag al op meerdere blogs voorbij zien komen en het leek mij wel leuk om deze tag ook te gaan doen. Ben je benieuwd hoe ik over bloggen denk? Lees dan verder.


Laten we beginnen!

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?

Er valt nog zoveel te verbeteren! Wij zijn een beginnende blog en die kan natuurlijk niet meteen goed zijn. Er vinden ook regelmatig nog veranderingen plaats. Wat ik zo zou willen houden is dat het overzichtelijk blijft en niet te druk is. Dat is voor mij fijner om te lezen en om te werken.

Doe je alles voor je blog alleen?

Nee ,want zoals jullie wel weten run ik deze blog samen met Britta. Wel schrijven wij apart de artikelen en maken we gewoon zelf de foto's voor onze artikelen. En omdat wij nog geen grote blog zijn is er ook niemand nodig die bijvoorbeeld lay-outs maakt of die voor advertenties en campagnes zorgt.

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?

Dat is moeilijk. Ik denk een 6. Want zoals ik al zei kan er nog een hoop aan verbeterd worden. Wel ben ik tevreden met het uiterlijk van onze blog. Maar natuurlijk kan dat ook nog altijd beter.

Verdien je geld met bloggen?

Nope.



Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? 
Nu heb ik er eigenlijk geen nadeel aan ,maar ik snap wel dat als je een grote blog hebt ,dat je het er dan druk mee hebt. En natuurlijk de haat reacties zijn nooit leuk. 

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?

Ik hou van goede foto's , een mooi design en goed geschreven artikelen. Als een blog dat dus niet heeft vind ik het niet fijn om te lezen en klik ik het meestal snel weer weg.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?

Nee ,dat nog niet. Ik hoop wel dat onze blog gaat groeien en dat we dan ook mensen leren kennen door het bloggen.

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?

Ik vind het erg leuk ,ook al doe ik het zelf niet zoveel. Ik lees ook altijd graag blogs waarbij bloggers lekker persoonlijk zijn. Als ik informatie deel op mijn blog ,denk ik er wel om of ik het openbaar wil stellen en of ik er geen haat reacties op zou kunnen krijgen.



Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik hoop dat ik nog lang blijf bloggen ,ik vind het namelijk ontzettend leuk om te doen. Nu ben ik nog wel eens te lui of inspiratieloos om te bloggen ,maar ik hoop dat ,dat minder gaat worden. Ik weet niet wanneer ik zou stoppen ,dat zie ik dan wel. Ik ga natuurlijk niet als een oud omaatje nog achter een laptop artikelen zitten typen ;)

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
Ik zou het niet weten. Als ik daarna weer opnieuw zou mogen beginnen ,dan sowieso wel! Want omdat wij nog helemaal niet bekent zijn met onze blog ,is het makkelijker om weer opnieuw te beginnen. En dan heb je wel weer 50.000 euro ,waar je nog veel leuks mee kan doen.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?

Een laptop of computer ,mijn mobiel (daar maak ik mijn foto's mee) ,bewerkingsprogramma ,ik gebruik voor foto's Pic Monkey en voor video's Windows Movie Maker. En dat was het eigenlijk wel.



Dit was het dan alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als jij deze tag ook gaat doen ,laat het me weten in de reacties. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. :)

Love,

Pascale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten