vrijdag 9 mei 2014

4 different bottles of nailpolish

Vandaag review ik 4 verschillende merken, 4 verschillende kleuren en 4 verschillende soorten lakjes voor jullie. Deze 4 lakjes heb ik deze maand gekocht en ik was erg enthousiast over ze alle vier. Dus ik dacht waarom zou ik het ook niet in 1 artikel reviewen? Ben je benieuwd naar deze lakjes? Lees dan snel verder!






We beginnen met de budgettopper in dit rijtje. Dat is namelijk een heel mooi roze-koraal kleurtje van Essence. Hij heet 109 off to miami en is een leuk kleurtje voor de zomer. Hij dekt goed genoeg in 2 laagjes en brengt fijn aan omdat het een dunne lak is. Te koop bij de Kruidvat voor 1,69.



Een neon kleurig lakje van Maybeline genaamd 191 Orange Fix. Deze kleur is sowieso heel geschikt voor de zomer. Hij dekt net niet in 2 laagjes en neigt heel erg naar oranje op je nagels.  Te koop bij de Big Bazar voor 3,-


 Het derde lakje is vrij bekend bij meerder merken. Namelijk een lakje met het zand effect. Ik koos voor een paars lakje van Rimmel uit de Sweetie Crush collectie in 011 Violet Swizzle... En wauw wat een mooie lak! Hij dekt goed in 2 laagjes en heeft een hele lieve pastel kleur. Te koop bij meerdere drogisterijen voor 6,99.



De swatches van de 3 lakjes. Ik heb hier maar 1 laagje aangebracht.



Dan is alweer het laatste lakje aan de beurt. Dit is een heel andere, namelijk een glitterlak. Normaal gesproken ben ik daar niet zo fan van, Maar deze met veel gekleurde glitters vind ik wel mooi zo nu en dan.
De nagellak is van het merk La Jemne of La Femne. Ik kan het niet zo goed lezen, Het is ook een totaal onbekend merk voor mij. Maar als je gewoon een budget glitter lak zoekt. Dan is deze zeker goed! Te koop bij de Big Bazar voor 3,-



XOXO, Britta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten