zaterdag 31 mei 2014

Fashion wishlist | Lente & Zomer



Hee allemaal,
Ik heb dit keer een fashion artikel voor jullie ,namelijk een fashion wishlist. Dit had ik nog nooit eerder gedaan dus het leek me wel leuk om te doen. Er zijn nog een paar dingen die ik nog wel in mijn kledingkast zou willen hebben deze lente en zomer. Lees snel verder!


Het eerste wat ik dringend nodig heb zijn shorts. Ik heb namelijk helemaal geen shorts meer. Ze zijn allemaal te klein geworden, oopsie. Ik ben op zoek naar een high waisted short, omdat me dat heel leuk lijkt om te combineren met een crop top. Ik heb geen specifiek short dat ik wil hebben, maar hier is een voorbeeld die ik heel erg leuk vind.




Ik ben ook nog opzoek naar een short van kant ,dat vind ik ook heel gaaf staan. Dit is een voorbeeld:




Deze shorts komen allebei van de Forever21.
Dan heb ik ook nog een spijkerbroek nodig. Mijn laatste spijkerbroek is namelijk laatst overleden, dus ik heb helemaal geen spijkerbroeken meer. Dit is een voorbeeld van wat ik voor spijkerbroek zoek en deze komt van de H&M:







































In de zomer draag je meestal korte mouwen en als je het dan koud hebt is het handig om een dun vestje te hebben die je eroverheen kunt dragen. Zelf vind ik deze heel erg leuk en deze komt van de H&M:



En natuurlijk kunnen leuke shirts niet missen in je kledingkast. Vooral de shirts bij de Forever21 vind ik heel leuk.

Ook ben ik nog op zoek naar gympen voor in de zomer. Ik zit nog de twijfelen tussen witte allstars en nike roshe runs.



Dit zijn wel de belangrijkste dingen die ik nog nodig heb. Maar natuurlijk vind ik het niet erg om mijn kledingkast nog meer aan te vullen ;)
Dit was dan mijn kleine fashion wishlist. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.

Love,
Pascale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten