maandag 16 juni 2014

Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine


Sinds kort heeft Miss Sporty 6 leuke, romige lippotloden in haar assortiment. Ik was er erg benieuwd naar en heb er eerst één meegenomen om het uit te proberen. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan verder.




De potloden zijn redelijk dun en ik vind ze er heel leuk en schattig uit zien. Als de punt wat minder word kun je het product omhoog draaien. Het product is heel romig, wat ik persoonlijk heel fijn vind aanbrengen.
Mijn punt is ondertussen wel een stukje af gebroken ,helaas!


Het puntje is ook heel dun, waardoor je precies kunt aanbrengen. De naam van dit product is Pink Popsicle.


Er komt een lief roze kleurtje vanaf. Hij is niet heel dekkend, maar daardoor wel geschikt voor elke dag.


Wauw, op mijn lippen is de kleur veel feller dan ik had verwacht. Ik ben fan van deze lippotloden! Hij blijft ook nog eens redelijk lang zitten, ongeveer zo'n 3 uur.
Ik heb hier maar €2,99 voor betaald. Dus misschien dat ik nog wel een paar kleurtjes ga halen.

De potloden zitten helaas niet zo stevig in de huls, maar ik ben er wel heel tevreden over.

Miss Sporty is te koop bij de Etos en bij de DA.

Love,
Pascale








Geen opmerkingen:

Een reactie posten