donderdag 3 oktober 2013

Who I am?


Hee, Ik ben Pascale, Het andere meisje van deze blog :)
In dit artikel ga ik ook de Get to know me Tag doen, zodat jullie me beter leren kennen.
Als je meer over me wilt weten , Lees dan verder!



Geboortejaar?
Ik ben geboren op 24 september 2000, en ik ben nu 13.

Hoe lang ben je?
Volgens mij ben ik ongeveer 1.57 , best wel klein dus.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
'Yeahh, uitslapenn!

Waar ben je op dit moment?
Gewoon thuis, achter de computer.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een best verlegen , maar wel vrolijk meisje.


















Guy/Girlcrush:
Ehmm, Ik heb niet echt een crush..

Wat zou jij op dit moment graag willen?
Ik denk ook een goede camera of een laptop.

Wat is je doel in het leven?
Ik heb niet echt een doel, maar gewoon lang en gelukkig leven.

Waar ben je bang voor?
Ehh, dingen zoals spinnen en andere enge beestjes.

Heb je je rijbewijs?
Nee, misschien over een paar jaartjes.

Nagellak op lippenstift?
Dat vind ik best moeilijk, ik draag je allebei best veel, maar ik denk dan toch nagellak.
















Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zeker de zomer!

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja!

Ben je een healthy-freak?
Nee, niet echt , maar ik zou wel graag wat gezonder willen eten en wat meer gaan sporten.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb blond haar, het is niet lang, maar ook niet heel kort. ;)

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Zoveel dingen! Maar als ik moest kiezen denk ik een skaterskirt.

Heb je tattoos?
Nee, maar als ik wat ouder ben zou ik wel graag een kleine tattoo willen.

Heb je piercings?
Nee, en ik zou er ook geen willen.

Draag je een bril?
Nee.

Wat is jouw perfecte pizza?
Zeker weten, Salami!





















Favoriete eten/drinken?
Qua eten; Pizza en allemaal zoetigheid :)
En favoriete drinken heb ik niet echt.

Favoriete parfum?
Killer Queen van Katy Perry.

Wat is het laatste wat je kocht?
Ehmm, voor het laatst ben ik naar de Primark en Kiko geweest en daar heb ik kleding voor de herfst/winter gekocht en natuurlijk heel veel beauty!

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Slapen!

Favoriete ijsje?
Ehmm, ik hou wel van softijs of citroen ijs.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Dat verschilt, soms word ik vroeg wakker, maar soms kom ik gewoon mijn bed niet uit.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Dat heb ik niet.


















Met hoeveel kussens slaap jij?
Met twee kussens ;)

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben dan zeker een avond persoon!

Ben je geordend of rommelig?
Geordend , ik hou niet van rommel.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ehmm, Dat ik klaar ben met mijn studie, of ik misschien nog wel aan het studeren ben.

Wie mis je op dit moment?
Mijn neef en nicht uit Haarlem.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik heb geen idee.

Ben je verlegen?
Op school of als ik in een grote groep ben wel, maar als ik bij mijn vriendinnen ben, wel veel minder.

Heb je een accent?
Nee.

Zussen/Broers , hoe oud?
Ik heb 1 zusje en ze is 9 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
Opstaan, ontbijten, ochtendroutine , school, soms iets doen met vriendinnen , eten , huiswerk maken , computeren, avondroutine , slapen.






















Dat was het. Ik hoop dat jullie me nu wat beter kennen en veel plezier op onze blog! ;)

Kiss,
Pascale


Geen opmerkingen:

Een reactie posten