zondag 6 oktober 2013

#OOTD 6-10-2013


Ik heb dit keer een Outfit Of The Day voor jullie. Ik heb vorige week nieuwe kleding gekocht, en daar heb ik dus een OOTD mee gemaakt.


Wil je meer zien van mijn outfit van vandaag? Lees dan verder :)



Ik begin maar met mijn shirt, deze heb ik gekocht bij de Primark , hij was afgeprijsd naar €2,-
Het is een wit t-shirt met lichtroze mouwen en een lichtroze 16 erop :) Ik heb het shirt in een maatje groter gekocht, want dat vind ik persoonlijk mooier zitten.



Dan deze simpele zwarte Skinnyjeans. Ik heb deze broek gekocht bij de Takko voor € 19,95.
Hij heeft aan de zijkant en achterkant een zilveren rits. Het is een simpele broek , maar ik vond het toch super leuk.


Dan mijn nieuwe grijze hoge sneakers. Ik heb ze gekocht bij Van Haren. Volgens mij waren deze €24,95.
Op de achterkant zitten zilveren studs/spikes. 


Deze superleuke tas heb ik gekocht bij de Primark voor maar €12,- Super goedkoop voor een tas. Waarschijnlijk heeft het niet een hele goede kwaliteit, maar ik had nog een tas nodig en ik vond deze heel leuk. Hij is lichtbruin en heeft gouden details.


Ohmygodd! I love deze armbanden. Deze heb ik ook gekocht bij de Primark voor €5,-
Ze zijn goud en zilver.


 En als laast dit strikje en oorbellen. Deze heb ik ook allebei gekocht bij de Primark. Het strikje zat in een zetje van 3 en die was €1,50. De kruisjes oorbellen zaten in een zetje van negen paar en die waren €3,00.
Dit was mijn OOTD alweer , Ik hoop dat jullie het leuk vonden. :)

Kiss,
Pascale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten