dinsdag 1 oktober 2013

Get to know me!

Ik ben Britta, 1 van de meiden van deze blog. Ik ben diegene met het bruine lange haar.
In dit artikel ga ik wat over mezelf vertellen zodat jullie mij iets beter leren kennen.


En dat ga ik doen met een leuke tag! Namelijk de Get to know me tag!
Lekkere persoonlijke vragen, zodat jullie meteen veel van mij weten!







Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1999 op 30 December.


Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1,75 denk ik. Dat is brij lang voor een dertienjarige!

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Geen idee, Ik denk dat ik dacht: yes ik hoef niet naar school.

Waar ben je op dit moment?
love will remember | via TumblrOp dit moment ben ik gewoon thuis en zit ik achter mijn computer.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een vrij normale meid, Die soms haar domme/gekke momenten heeft, Die graag bij haar vriendinnen is en ik ben er voor je als je me nodig hebt!

Guy/Girlcrush:
Moet ik dan denken aan celebs? Dan denk ik van Girlscrush: Miley Cyrus, En Boycrush: Puck uit Glee.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik wil graag een eigen goede camera.

Wat is je doel in het leven?
Ik heb niet echt een doel, Gewoon volop genieten elke dag.

Waar ben je bang voor?
Voor best wel veel dingen.

Heb je je rijbewijs?
Nee, Ben ik iets te jong voor. ;)

Nagellak of lippenstift?
Zo ie zo nagellak!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De zomer, Lekker elke dag naar het strand.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja natuurlijk, En kinderen.
Hey baby, i think wanna marry you ♥

Ben je een healthy-freak?
Niet echt, Ik zou wel graag gezonder willen leven.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb lichtbruin haar. ( dat gelukkig steeds blonder wordt ) 

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Babylips.

Heb je tattoos?

Nee, Ik zou het later als ik wat ouder ben wel graag 1 willen. Een kleine met een grote betekenis.

Heb je piercings?
Nee

Draag je een bril?
Nee

Wat is jouw perfecte pizza?
Salami!

Favoriete eten/drinken?
Ik denk qua eten Nerdz en qua drinken Sinas.

Wat is je favoriete parfum?
Een hele goedkope van de Action waarvan ik de naam niet weet.

Wat is het laatste wat je kocht?

Winterkleding.

Nela Biernacka | via Facebook
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Slapen natuurlijk!

Favoriete ijsje?
Magnums vindt ik erg lekker.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Verschilt, De laatste tijd wordt ik wel vaak vroeg wakker.

Wat zijn je plannen voor 2013?

Heb ik niet.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met 1 kussen.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond!

Ben je geordend of rommelig?
Geordend, Ik kan niet tegen rommel in me kamer.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Dat ik een leuke studie heb gedaan of nog aan het studeren ben, En snel kan gaan beginnen aan een baan.

Wie mis je op dit moment?
Me lieve nicht uit Brabant.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Als ik zou moeten kiezen vindt ik me ogen opzich wel mooi

Ben je verlegen?
Soms.

Heb je een accent?
Ik heb geen accent, Maar ik spreek soms wel het dialect dat hier gesproken wordt.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb 1 broer van 18.

Untitled
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Wakker worden, ochtendroutine, eten, naar school, eten, huiswerk maken, computeren, slapen.

Ik hoop dat jullie me nu wat beter kennen.
Benieuwd naar mijn social media?
Youtube: http://www.youtube.com/BeBrittaa
Instagram: http://instagram.com/bebrittaa
Twitter:: https://twitter.com/BeBrittaa
AskFM: http://ask.fm/BeBrittaa
Tumblr: http://www.tumblr.com/blog/bebrittaa
Weheartit: http://weheartit.com/BeBrittaa
Mail: xBrittaa@hotmail.com

Stiekem heet ik gewoon overal hetzelfde op. Ssstt!

xoxo,
Britta






Geen opmerkingen:

Een reactie posten