vrijdag 4 oktober 2013

Mini Shoplog Kiko!

Hee allemaal,
Ik was vorige week op vakantie en daar zijn we een dagje naar Dortmund geweest om te shoppen! Dortmund is een super goede stad om te winkelen, er zijn heel veel leuke winkels, maar het is er wel super groot. Ik ben o.a. naar de Primark, DM en Kiko geweest. Vandaag ga ik dus laten zien wat ik gekocht heb bij Kiko. Het is niet zo veel, maar toch wel de moeite waard om het te laten zien! 


Wil je weten wat ik allemaal gekocht heb? , Lees dan verder!



Ik ben zelf dus naar de Kiko in Dortmund geweest, de Kiko is niet zo groot , maar dat komt omdat de winkel ook maar uit één merk bestaat. Ik heb er vier producten gekocht waar ik super blij mee ben. Als eerste deze nagellak van Kiko.


Het is een oud roze kleur, een mooie kleur voor de herfst dus! Het is jammer dat de producten van Kiko geen naam hebben, maar ze hebben wel een nummer. Deze nagellak is nummer 375.
Hij was maar €1,90 ! Dan heb ik deze twee mono oogschaduw's gekocht.


Een donkergrijze en een zalm kleur. Ook deze hebben geen naam. De donkergrijze is nummer 174 en de zalmkleurige is nummer 139. Nummer 174 is een beetje een matte oogschaduw, wat is persoonlijk heel mooi vind. En in de andere zitten wel wat glitters. Deze oogschaduw mono's waren ook super goedkoop. En ze hebben super goede pigment.


En als laatste heb ik deze lipstick gekocht. Het nummer van deze lipstick is 903. De verpakking van deze lipstick is matt. Echt heel mooi ;)


De kleur van de lipstick vind ik super mooi , het is een donker roze/rode kleur. Hij geeft super goede pigment en blijft ook heel lang zitten!


Al deze producten van Kiko zijn zeker een aanrader. Ze zijn mooi, hebben een goede pigment en zijn zeker heel betaalbaar! Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's , maar ik ben nog op zoek naar een goede camera. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Kiss,
Pascale.

Willen jullie nog ergens apart een review over?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten