donderdag 31 juli 2014

Favoriete sieraden op dit moment | Kettingen


Ik ben de laatste tijd steeds meer van de sieraden. Ik vind ze echt onwijs leuk en ze kunnen sommige outfits net wat leuker maken. In dit artikel ga ik mijn favoriete kettingen aan jullie laten zien. Lees mee!



Laten we maar beginnen met mijn nieuwste aanwinst. Deze nep gouden ketting komt van de H&M. Ik vind deze zó mooi. Ik was al een tijdje opzoek naar een korte, subtiele ketting. Deze was €4,95.



Dan nog een ketting die ik heel gaaf vind is deze statement ketting van de Primark. Deze draag ik niet heel vaak omdat deze best moeilijk te combineren is, omdat hij zo opvallend is. Ik vind de zachtroze kleur heel leuk voor de zomer. Deze ketting was €6,00.



Dit is weer een nep gouden schakelketting. Ik vind gouden sieraden het mooist, die geven een chique ,maar toch ook stoere uitstraling aan je outfit. Deze komt van de DA en ik weet helaas de prijs niet meer.



En dan de laatste alweer. Dit is een zwart met zilveren, korte ketting. Deze komt van een winkeltje bij mij in de buurt en hij was €12,00.

Dat waren mijn favoriete en meest gedragen kettingen. Alle ketting zijn korte/statement kettingen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en laat me weten of jullie meer favoriete sieraden van dit moment willen zien.

Love,
Pascale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten