vrijdag 28 februari 2014

Essence special effect topper ~ 'Get the party started'


Afgelopen dinsdag ben ik te shoppen geweest in Leeuwarden. Ik kon het natuurlijk weer niet laten om geen make-up en nagellak te kopen. Dus is heb weer een paar super leuke dingetjes gekocht. Onder andere een 'Special effect nail art topper' van Essence. Deze ga ik vandaag voor jullie showen. Wil je weten hoe mij dit lakje bevalt? Lees dan verder.



Het lakje heet '21 get the party started'. Een bijpassende naam vind ik. Een lakje met een heleboel glitters kan natuurlijk niet ontbreken op een feestje. Deze lak bevat roze , paarse , zilveren en gouden glitters in verschillende maten. Dit is een lakje uit de nieuwe collectie van Essence.


Als eerste breng ik een base coat aan. Zo bescherm je je natuurlijke nagels en blijft je nagellak langer zitten. Ik gebruik de base en top coat van Missporty. 



Als ik mijn base coat heb aangebracht ga ik verder met een kleurlak voor de ondergrond van de glitter top coat. Hiervoor gebruik ik een roze lakje van Kiko , nummer 375. 


Nadat ik hier één laag van aan heb gebracht , is dat al voldoende. Het is een super dekkende lak. Nu is de ondergrond klaar en gaan we verder met de 'Special effect topper'.


Ook hier breng ik één laag van aan, omdat ik het anders te 'glitterig' vind. De lak brengt fijn aan en droogt best snel. Nu alleen nog een top coat aan brengen, hiervoor gebruik ik weer de base en top coat van Missporty.


Dan is dit het eindresultaat. Ik vind dit een super leuk lakje voor het voorjaar. Ik heb het lakje nu twee dagen op mijn nagels en hij blijft redelijk zitten.

De Essence 'Special effect topper' is te koop bij bijna alle drogisterijen met een Essence schap en is rond de één/twee euro.

Kiss,
Pascale
Wat vinden jullie van dit lakje?



2 opmerkingen: